Søk stipend

Skriver du masteroppgave om temaer relevante for PR- og kommunikasjonsbransjen? Nå har du mulighet til å konkurrere om tre stipender på 30 000 kroner.

Ingen tvil om at Kommunikasjonsforeningen ser verdien av masterstudenters kunnskapsproduksjon. De ønsker seg flere faglige dypdykk som kan gi relevant kunnskap for PR- og kommunikasjonsbransjen, og utlyser derfor nå tre nye stipender.

Foreningen lover ikke å legge føringer på temavalg, men synes oppgaver innenfor følgende områder er spennende:

  • Ny offentlighetslov
  • Ny statlig kommunikasjonspolitikk
  • (Sosiale) Medier
  • Etikk
  • Kriser og endring
  • Internkommunikasjon
  • Lobbyvirksomhet
  • Retorikk
  • Påvirkning
  • Samfunnsansvar
  • Omdømme

Alle studenter på masternivå som er inne i sitt avsluttende kan søke uavhengig av hvilket studiested de tilhører. Søknadsfrist er 1. oktober. Mer informasjon om stipendene finnes på Kommunikasjonsforeningens nettsider.